همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 

 

 

151638 لعیا زنگنه در نقش ستایش در فصل دوم سریال ستایش

 

به گزارش کافه سینما به نقل از بانی فیلم تصویربرداری سری دوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی دوشنبه هفته جاری در شمال کشور آغاز شده و گروه هم اکنون در یک رستوران حضور دارند. پیش تولید و انتخاب لوکیشن های این مجموعه در سکوت کامل خبری طی دو ماه گذشته آغاز شده است. ضمن اینکه در سری جدید این سریال ادامه داستان پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آنها هم هویت جعلی دارند زندگی می کنند.

نگارش متن ها توسط سعید مطلبی همچنان ادامه دارد و تاکنون متن های ۲۲ قسمت از کل کار آماده شده است. در سری دوم «ستایش» بازیگرانی از بخش سری اول هنوز در مجموعه حضور دارند. داریوش ارجمند کماکان ایفاگر نقش حشمت فردوس است. نقش پسر بزرگ او (صابر) را رامسین کبریتی برعهده دارد و سیما تیرانداز نیز نقش انیس را بازی می کند. همچنین مهدی سلوکی نیز که در سری اول نقش برادر ستایش را عهده دار بود در این بخش نقش پسر ستایش را بازی می کند. نقش اصلی، شخصیت ستایش را نیز برعهده لعیا زنگنه گذاشته شده است. همچنین در سری جدید مجموعه به جز هنروران، یکصد و شصت هنرپیشه نیز در نقش های مختلف ایفای نقش خواهند کرد.

شهاب تیموریان، فرخ گل‌سفیدی، صمد عدالت زاده، فریبا طالبی، هنگامه فرازمند، نیلوفر کوخانی و… دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

سری نخست این سریال که از آذر ۸۹ تا آبان سال ۹۰ روی آنتن شبکه سه رفت، با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و مسئولان شبکه و سازندگان را تشویق به تولید سری دوم آن کرد.

این مجموعه به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما در ۴۵ قسمت در حال تولید است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه کننده: آرمان زرین کوب (لوح زرین)، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیاران کارگردان: عادل سلطانی، نیلوفر ستوده، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تصویربرداری: عبدا… عبدی نسب، دستیاران تصویر: سیاوش نیک آئین، محسن بجنوردی، کورش کلهر، مهدی خاکی، الیاس نادری، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، دستیاران لباس: فرانک حمزه ای، فرزانه مرتضوی، دستیاران صحنه: مسعود جعفری، سعید همدانی، علیرضا نصرتی، طراح گریم: محسن بابایی، اجرای گریم: آذین صالح پور، عکاس: نادر پیرزاده، مدیر تدارکات: جعفر عبدلی، دستیاران تدارکات: علی حصاری، مهدی عباسی پور، علی احمد آبادی، حسین اصغری، فریدون جعفری، پشتیبانی تدارکات: علیرضا بابوند، محمد محمدی، کاظم فاطری، امیر مرادیان، جلیل شمس.

 

منبع : کافه سینما

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟

به ادامه مطلب برید...

خودتون میبینید که میتونید چه آشی برای دوستاتون بپزین

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

 

 

تماشا: احتمالا بسیاری از دوستداران سینما در روزهای اخیر عکس هایی را که از سریال «ویلای من» و چهره جدید مهران مدیری در این سریال منتشر شده، دیده اند. شاید شما هم متوجه شده باشید که مهران مدیری در تمامی این تصاویر دستکش های سیاه چرمی به دست دارد اما احتمالا این را هم جزو نقش او محسوب کرده اید و به آن شک نبرده اید.

جالب است بدانید طبق اخبار رسیده به تماشا این دستکش ها برای پنهان کردن دست آسیب دیده مدیری به کار گرفته شده اند و قرار است یک حادثه متاثرکننده را از چشم ها پنهان کنند. منبع مطلع تماشا می گوید، مهران مدیری مدتی پیش سر صحنه فیلمبرداری سریال «قلب یخی» دچار سانحه ای هولناک شده است.

ظاهرا زمانی که مدیری مقابل دوربین فیلمبردار سریال بوده، در یکی از صحنه ها دچار حادثه می شود و انگشت سبابه دست راستش آسیبی جدی می بیند تا جایی که خطر قطع آن هم وجود داشته است. اما گروه بلافاصله او را به بیمارستان منتقل می کنند و در بخش فوریت های پزشکی مورد معالجه و درمان قرار می گیردتا تصادف آسیبی جدی در پی نداشته باشد.

گویا مدیری بلافاصله پس از این اتفاق هم سر صحنه بازگشته و این ضایعه تاثیری بر روند کارهای او نداشته است. همانطور هم که می دانید او حالا مشغول ساخت سریال «ویلای من» است اما دستکش های سیاه برای استتار انگشت و دستی به کار می روند که به شدت مجروح شده و در حال مرمت است.

مدیری در روزهای گذشته با یکی از رسانه های مکتوب گفت و گویی انجام داده و با وجود تایید آسیب دیدگی دستش گفته که موضوع برایش مهم نیست و این آسیب، خللی در کارهایش و ساخت سریال تازه به وجود نیاورده است.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


روابط عمومی کل سپاه از شکار یک فروند پهپاد متجاوز آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.

 

IMAGE634902177366077036.jpg

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات در حال گشت‌زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.

 

در همین رابطه فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه این پهباد از نوع اسکن ایگل (ScanEagle) بوده است، گفت: این گونه پرنده‌ها معمولا از روی ناوهای بزرگ به پرواز درمی‌آیند.

 

سردار علی فدوی همچنین با اشاره به آمادگی‌های نیروی دریایی سپاه در اجرای مأموریت‌های محوله و اشراف اطلاعاتی همه‌جانبه بر تحرکات بیگانگان در منطقه راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز تصریح کرد: دشمنان ما از اول فروردین‌ماه سال 1366 حضور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و آنچه را در یک و نیم سال آخر جنگ بین ما و آنها اتفاق افتاد دیده‌اند. این حضور از آن زمان تا به امروز وجود دارد و مسلما وضعیت امروز ما با آن زمان قابل قیاس نیست.

 

وی تأکید کرد: شرایط ما عالی است و آمادگی‌های نیروی دریایی سپاه در بهترین حالت قرار داد.

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
استقلال به سايپا خورد، پرسپوليس به ملوان
جام حذفي سرانجام قرعه‌کشي شد
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۹
مراسم قرعه‌کشي جام حذفي برگزار شد و تيم‌ها، حريفان خود را شناختند
جام حذفي سرانجام قرعه‌کشي شد

پس از اعلام هادي آيت‌اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال مبني بر اينکه جام حذفي با حضور تيم‌هاي ليگ برتري و نيمي از تيم‌هاي ليگ يکي و بدون حضور تيم‌هاي دسته پايين‌تر برگزار مي‌شود مراسم قرعه‌کشي اين جام برگزار شد.
به گزارش فارس، برنامه مسابقات جام حذفي به شرح زير و نام تيم‌هاي ميزبان اول آمده است. هنوز تاريخ مسابقات مشخص نشده است
تراکتورسازي تبريز - آلومينيوم هرمزگان
پارسه - داماش گيلان
سايپاي شمال - مس سرچشمه
فجر شهيد سپاسي - سنگ آهن بافق يزد
ذوب آهن اصفهان - ملي حفاري اهواز
شهرداري ياسوج - مس کرمان
شهرداري تبريز - نفت تهران
پرسپوليس - ملوان انزلي
استقلال اهواز - گهر درود لرستان
صباي قم - نفت مسجد سليمان
استقلال تهران - سايپاي البرز
ابومسلم مشهد - پيکان
نيروي زميني تهران - صنعت نفت آبادان
راه‌آهن - شاهين بوشهر
مس رفسنجان - برق شيراز
سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, :: 10:30 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

خبرهای جدید از طوفان سندی در آمریکا + عکس

 

توفان سندی ۱۱ هزار پرواز را به تعطیلی کشاند

توفان سندی دهها هزار مسافر امریکایی را در روز دوشنبه در فرودگاه های مناطق شرقی این کشور از سفر بازداشت.

متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید+عکس

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


 

 
در پی وقوع طوفان مهیب و ویرانگر سندی در کشور آمریکا، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی به جمعیت صلیب سرخ آمریکا مراتب تسلیت خود را به ملت آمریکا و خانواده‌ قربانیان این حادثه اعلام کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر،در این پیام آمده است:«جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع طوفان ویرانگر سندی در کشور آمریکا که منجر به کشته شدن و آسیب دیدن تعدادی از مردم این کشور و ویرانی منازل مسکونی مناطق حادثه دیده شد، با اعلام مراتب تسلیت خود به ملت آمریکا و همدردی با خانواده قربانیان طوفان سندی، آمادگی کامل خویش را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه مورد نیاز برای مناطق فاجعه زده اعلام می‌نماید. »
 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
پول‌نیوز - عناوین روزنامه‌های اقتصادی امروز (پنجشنبه) را در صفحه نخست اين روزنامه‌ ها بخوانيد:










 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

نخستین جشنواره آشپزی با عنوان غذای سالم با شرکت 60 آشپز زن و مرد در مراغه برگزار شد.

پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 10:23

 

 

به گزارش پارس به نقل از فارس از مراغه، نخستین جشنواره آشپزی با عنوان غذای سالم صبح امروز در مراغه برگزار شد.

 

این جشنواره با شرکت 60 آشپز زن و مرد در سالن ورزشی دو هزار نفری مراغه برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این جشنواره با طبخ غذاهای سنتی و سالم با هم به رقابت پرداختند که در پایان از 20 آشپز تجلیل و خانم‌ها مریم روستا، سیما سیفی و لیلا محمدی به عنوان آشپز نمونه معرفی شدند.

 

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی که در این جشنواره حضور داشت گفت: این جشنواره فرصتی است برای آشنایی خانواده‌ها با غذای سالم و نحوه تهیه این نوع غذاها که با جایگزینی غذای سالم به جای غذاهایی که سلامتی را به خطر می‌اندازد زندگی سالم داشته باشیم.

 

مهدی دواتگری گفت: مراغه از قطب‌های کشاورزی و باغی در مراغه است و کاش خانواده‌های مراغه‌ای خشکبار تولیدی این شهرستان را جایگزین تنقلات کودکان کنند.

 

وی استفاده از غذای سالم را در افزایش نشاط، شادابی و سلامت جامعه موثر دانست.

 

در پایان جشنواره از آشپزهای نمونه و برگزیده تجلیل و قدردانی شد.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

 

 

هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال؛

پرسپوليس پيکان را 6 تايي کرد


تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي پرگل برابر پيکان از بحران خارج شد.


 در آخرين ديدار هفته چهاردهم ليگ برتر پرسپوليس از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادي و در حضور 8 هزار تماشاگر(طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف پيکان رفت و با نتيجه 6 بر صفر به برتري دست يافت.

کريم انصاري‌فرد در دقايق 36، 47 و 57، عليرضا نورمحمدي در دقيقه 42، محمد نوري در دقيقه 63  و محمد قاضي در دقيقه 86 براي پرسپوليس گلزني کردند.

کريم انصاري‌فرد در 13 بازي قبل فقط يک گل زده بود اما برابر پيکان هت تريک کرد و سه گل زد. پرسپوليس با ارائه يک بازي سراسر هجومي هوادارانش را راضي به خانه فرستاد.

سرخپوشان تهراني با اين پيروزي 17 امتيازي شدند و به رده يازدهم جدول رسيدند. پيکان هم 15 امتيازي باقي‌ ماند.

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به نادر احمدي از پيکان و عليرضا نورمحمدي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، مهدي مهدوي‌کيا، محمد نوري( از دقيقه 80 سامان آقازماني)، حسين ماهيني، اميرحسين فشنگچي، ميثم نقي‌زاده، محسن بنگر، عليرضا نورمحمدي، کريم انصاري‌فرد( از دقيقه74 جواد کاظميان) و هادي نوروزي( از دقيقه 70 محمد قاضي)

سرمربي: مانوئل ژوزه

ترکيب پيکان:

فابيو دوسانتوس، روح‌الله سلطاني، مسعود ميکائيلي، نادر احمدي( از دقيقه 49 ايمان مبعلي)، سيدحسين حسيني، محمدرضا طهماسبي، سيد امير مير بزرگي، رضا معقولي، سيد احمد مهدي‌زاده، صادق گشني( از دقيقه 47 سجاد فيض‌الهي) و ژويسلي فريرا(از دقيقه 80 عيسي آل کثير)

سرمربي: عبدالله ويسي
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 148700
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو