همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 
دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

 

 

 

این فایل حاوی بدافزاری از نوع wiper بوده که نسبت به انهدام کامل اطلاعات روی کامپیوتر کاربران اقدام می‌کند.

ملت ایران : «من از تو عکس دارم» شگرد جدید سودجویان و تبهکاران فضای سایبری است.

به گزارش خبرگزاری فارس، همه کاربران اینترنتی در صورتی که از فرد ناشناسی با متن انگلیسی با عنوان «من از تو عکس دارم، عکس ضمیمه را چک کن خودت هستی یا نه به همراه فایل ضمیمه imag9807.zip» دریافت کردند، به هیچ عنوان فایل ضمیمه آن را باز نکنند.

گفتنی است، این فایل حاوی بدافزاری از نوع wiper بوده که نسبت به انهدام کامل اطلاعات روی کامپیوتر کاربران اقدام می‌کند.

در صورت انهدام اطلاعات کامپیوتر، این اطلاعات قابل بازگشت نیست.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

بعد از حضور برندهای معتبری چون پورشه،‌ مازراتی، مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که برند انگلیسی جگوار نیز در حال تاسیس نمایندگی است.

ملت ایران: در دنیای خودروسازی Jaguar را به نام گربه وحشی می‌شناسند. برند انگلیسی‌الاصل که اکنون توسط Tata Motors هندوستان اداره می‌شود.

چندی است که ساخت یک مجموعه نمایشگاهی بزرگ در ضلع جنوب شرقی پارک‌وی تهران آغاز شده است. ساختمانی که در ابتدا به نظر می‌رسید یک نمایشگاه مجلل خودرویی باشد. ولی در ادامه با نصب پوسترهایی داستان رنگ و بویی دیگر گرفت.

آنها که با خودروهای خارجی آشنایی دارند به خوبی متوجه شدند که پوسترهای گفته شده آخرین محصول جگوار یعنی F-Type را به نمایش گذاشته‌اند.

تا این لحظه اطلاعات دیگری درباره مدیریت، نحوه فروش، خدمات پس از فروس و تامین قطعات در دست نیست.

رقیب آلمان‌ها

آن سوی آب‌ها جگوار F-Type رقیبی است برای پورشه Boxster، ب‌ام‌و Z4 و مرسدس‌بنز SLK. خودروهای آلمانی که کم و بیش در ایران نیز دیده می‌شود. این خودرو دارای دو نوع موتور است. اولی 3 لیتری سوپرشارژ شده با 355 اسب‌بخار نیرو و دیگری 5 لیتری سوپرشارژ شده هشت سیلندر Vشکل با 488 اسب‌بخار قدرت.

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

چندی است که مردم آذربایجان شرقی به خصوص تبریز یک خودروی عجیب را در ناوگان راهنمایی و رانندگی خود مشاهده می‌کنند. این خودرو یک شورولت شاسی‌بلند است.

 

معروف است که در مناطق آزاد به خصوص انزلی و ارس، خودروهای خاصی دیده می‌شود. چند وقتی است که یک دستگاه شورولت Traverse در آذربابجان شرقی نظر شهروندان این منطقه را به خود جلب کرده است.

جای تعجب است که این خودرو یکی از تولیدات جنرال موتورز آمریکاست و اکنون در ناوگان انتظامی کشور مهر تردد گرفته است.

نکته عجیب دیگر این است که خودروی مذکور نسخه قدیمی تراورز است. حالا سوال اینجاست که وقتی واردات آزاد است و مجوز پلیسی هم صادر می‌شود حداقل مدل جدیدش انتخاب می‌شد.

شورولت تراورز دارای یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر Vشکل به قدرت 288 اسب‌ بخار است.

 

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


بطری آب زمزم
 

مادر و پدر دوستم از مکه اومده بودن ، دوستم هم جوگیر میشه کار کنه. بعد از رفتن مهمونای غریبه میره تو آشپزخونه می بینه چند تا بطری آب هست ، در راستای مرتب سازی آشپزخونه آبِ بطری هارو خالی می کنه و همه رو میزاره یه گوشه که بده با آشغالا ببرن بیرون...
خلاصه میاد میشینه پیش مامان و بابا و اونایی که هنوز مونده بودن خوب که به حرفاشون گوش می کنه میبینه دارن از آب زمزم و خواصشو این چیزا صحبت می کنن و مامانش می گفته دیگه نذاشتن بیشتر آب زمزم بیاریم ، به هر کس یه کم میرسه....
تازه می فهمه چه گندی زده...
زود بر می گرده تو آشپزخونه و بطری هارو از آب پر می کنه و میزاره سر جاشون ، دوستم می گفت : باید بودی موقع خوردن آب میدیدی فامیلامونو.... همه از آب لوله کشی شفا می خواستن.. !!!

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
استقلال به سايپا خورد، پرسپوليس به ملوان
جام حذفي سرانجام قرعه‌کشي شد
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۹
مراسم قرعه‌کشي جام حذفي برگزار شد و تيم‌ها، حريفان خود را شناختند
جام حذفي سرانجام قرعه‌کشي شد

پس از اعلام هادي آيت‌اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال مبني بر اينکه جام حذفي با حضور تيم‌هاي ليگ برتري و نيمي از تيم‌هاي ليگ يکي و بدون حضور تيم‌هاي دسته پايين‌تر برگزار مي‌شود مراسم قرعه‌کشي اين جام برگزار شد.
به گزارش فارس، برنامه مسابقات جام حذفي به شرح زير و نام تيم‌هاي ميزبان اول آمده است. هنوز تاريخ مسابقات مشخص نشده است
تراکتورسازي تبريز - آلومينيوم هرمزگان
پارسه - داماش گيلان
سايپاي شمال - مس سرچشمه
فجر شهيد سپاسي - سنگ آهن بافق يزد
ذوب آهن اصفهان - ملي حفاري اهواز
شهرداري ياسوج - مس کرمان
شهرداري تبريز - نفت تهران
پرسپوليس - ملوان انزلي
استقلال اهواز - گهر درود لرستان
صباي قم - نفت مسجد سليمان
استقلال تهران - سايپاي البرز
ابومسلم مشهد - پيکان
نيروي زميني تهران - صنعت نفت آبادان
راه‌آهن - شاهين بوشهر
مس رفسنجان - برق شيراز
سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان

 
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از افزایش ارتفاع گنبد حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آینده‌ای نزدیک با موافقت مرجعیت شیعه در عراق خبر داد.

به گزارش فرهنگ به نقل از فارس ، غلامحسین گودرزی در حاشیه بازدید از روند ساخت ضریح امامزاده ابراهیم مجاب در اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طراحی و نقشه‌برداری افزایش ارتفاع گنبد امام حسین(ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور انجام شده و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.وی تصریح کرد: این پروژه مورد تایید مرجعیت شیعه در عراق قرار گرفته و بدون تغییر فیزیکی در گنبد کنونی به اجرا در خواهد آمد.

معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور همچنین با اشاره به نهایی شدن پروژه توسعه حرم علوی و ساخت صحن حضرت زهرا(س) خاطر نشان ساخت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۱۶ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد.رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی نیز گفت: میزان مشارکت مردم در ساخت ضریح امام زاده ابراهیم مجاب(ع) نسبتا خوب است.هوشنگ بازوند افزود: ستاد عتبات عالیات استان تمام همت خود را برای ساخت هر چه سریع‌تر این ضریح به کار بسته است.امام زاده ابراهیم مجاب فرزند سیدمحمد عابد و نوه امام موسی کاظم(ع) در رواق شمالی حرم مطهر امام حسین(ع) مدفون است که استان مرکزی از چند سه سال گذشته مسئولیت ساخت ضریح این امامزاده را بر عهده گرفته است.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


تـــوجــــــــــــــــــــه تـــوجــــــــــــــــــــه

فروم (انجمن) همه چیز از همه جا راه اندازی شد

با هزاران مطلب جالب در انتظار شماییم

در اولین روز های تولد فروم همه چیز از همه جا برای هر چه جامع تر شدن آن به یاری شما دوستان عزیز نیازمندیم

هر 2 هفته به فعال ترین کاربر کارت شارژ 1000 تومانی هدیه داده میشود

منظرتان هستیم در

every thing froum

آدرس : http://nadalinezhad.loxblog.com/forum

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

دوشنبه ، 1 آبان 1391 ، 15:35

 

درگیری روز گذشته بین نیروهای امنیتی کویت با معترضان بی‌سابقه بود و بیش از 100 نفر زخمی شدند.
 
به گزارش فارس به نقل از  یورو نیوز عربی، شب گذشته مردم در کویت پس از نماز مغرب اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.
 
این تظاهرات در پاسخ به اقدام صباح احمد الصباح پادشاه این کشور در تغییر قانون انتخابات برگزار شد.
 
انتخابات پارلمانی کویت قراراست در ماه دسامبر آینده برگزار شود و مخالفان حکومت در روزهای گذشته بارها با برگزاری تظاهرات تغییرات در قانون انتخابات را محکوم کردند.
 
تظاهرات شب گذشته که از آن به بزرگترین تظاهرات در تاریخ این کشور یاد می شود، به خشونت کشیده شده وبیش از 110 نفر در این درگیری زخمی شدند.
 
یورو نیوز با پخش تصاویری از پرواز بالگرد بر فراز تظاهرات‌کنندگان تصریح کرد: «این درگیری بی سابقه بوده و بنا بر اعلام مقامات کویت 11 نیروی امنیتی زخمی شدند.»
 
نیروهای پلیس ضد شورش بارها از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی در راستای تلاش برای متفرق کردن این تظاهرات که نمایندگان سابق در جناح مخالف خواستار برگزاری آن شده بودند، استفاده کردند.
 
امیر کویت یکشنبه هفته گذشته دستور انحلال مجلس امت را که در سال 2009 میلادی تشکیل شده بود، صادر کرد.
 
انحلال پارلمان راه را برای برگزاری انتخابات زودهنگام برای دومین بار در سال جاری و پنجمین بار در طول شش سال اخیر در کویت فراهم کرد.
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


( این خبر با تاخیر منتشر شده است)

"کریستیانو رونالدو" و "لیونل مسی" با عملکرد درخشان خود در دیدار ال کلاسیکو به تنهایی نتیجه این دیدار تماشایی را رقم زدند و با وجود تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه در نهایت این ال کلاسیکو با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که در چارچوب هفته هفتم لالیگای اسپانیا و در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه نوکمپ برگزار شد دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. در این دیدار پر هیجان ابتدا رئال مادرید پیش افتاد. در دقیقه 23 کریس رونالدو روی غفلت "دنی آلوز"، مدافع برزیلی بارسا موفق شد در محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک ضربه پای چپ دروازه "ویکتور والدز" را باز کند.

بعد از این گل "تیتو ویلانووا"، سرمربی آبی و اناری‌ها آلوز را که چند اشتباه فاحش در 25 دقیقه ابتدایی بازی انجام داده بود از بازی خارج کرد و "مارتین مونتویا" را به جای او به میدان فرستاد. برتری شاگردان "خوزه مورینیو" تنها هشت دقیقه به طول انجامید و "لیونل مسی"، ستاره آرژانتینی بارسا موفق شد یک لحظه از آشفتگی خط دفاع رئال استفاده کرده و با یک ضربه از فاصله نزدیک دروازه "ایکر کاسیاس" را باز کند و نتیجه را به تساوی بکشاند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم این بارسا بود که بار دیگر فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری روی دروازه رئال وارد کرد تا اینکه لیونل مسی در دقیقه 61 روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را برای دومین بار به تور دروازه کاسیاس چسباند و کاتالان‌ها را 2 بر یک پیش انداخت.

این پایان کار نبود و در دقیقه 66 "مسوت اوزیل" روی یک پاس در عمق کریس رونالدو را در موقعیت تک به تک با والدز قرار داد. ستاره پرتغالی رئال با بهره گیری از این فرصت دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند و بار دیگر نتیجه بازی به تساوی کشیده شد.

بارسا با این پیروزی 19 امتیازی شد و همچنان صدرنشین جدول رده بندی لالیگا باقی ماند، رئال مادرید نیز در فاصله هشت امتیاز این تیم برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کند.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

سلام

در این پست میتونین آهنگی بسیار زیبا به زبان مازندرانی به نام شاه میرزادی رو با کیفیت 128 دانلود کنید

امیدوارم لذت ببرید

لینک دانلود در ادامه مطلب

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 148705
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو