همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 

معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از افزایش ارتفاع گنبد حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آینده‌ای نزدیک با موافقت مرجعیت شیعه در عراق خبر داد.

به گزارش فرهنگ به نقل از فارس ، غلامحسین گودرزی در حاشیه بازدید از روند ساخت ضریح امامزاده ابراهیم مجاب در اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طراحی و نقشه‌برداری افزایش ارتفاع گنبد امام حسین(ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور انجام شده و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.وی تصریح کرد: این پروژه مورد تایید مرجعیت شیعه در عراق قرار گرفته و بدون تغییر فیزیکی در گنبد کنونی به اجرا در خواهد آمد.

معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور همچنین با اشاره به نهایی شدن پروژه توسعه حرم علوی و ساخت صحن حضرت زهرا(س) خاطر نشان ساخت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۱۶ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد.رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی نیز گفت: میزان مشارکت مردم در ساخت ضریح امام زاده ابراهیم مجاب(ع) نسبتا خوب است.هوشنگ بازوند افزود: ستاد عتبات عالیات استان تمام همت خود را برای ساخت هر چه سریع‌تر این ضریح به کار بسته است.امام زاده ابراهیم مجاب فرزند سیدمحمد عابد و نوه امام موسی کاظم(ع) در رواق شمالی حرم مطهر امام حسین(ع) مدفون است که استان مرکزی از چند سه سال گذشته مسئولیت ساخت ضریح این امامزاده را بر عهده گرفته است.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


تـــوجــــــــــــــــــــه تـــوجــــــــــــــــــــه

فروم (انجمن) همه چیز از همه جا راه اندازی شد

با هزاران مطلب جالب در انتظار شماییم

در اولین روز های تولد فروم همه چیز از همه جا برای هر چه جامع تر شدن آن به یاری شما دوستان عزیز نیازمندیم

هر 2 هفته به فعال ترین کاربر کارت شارژ 1000 تومانی هدیه داده میشود

منظرتان هستیم در

every thing froum

آدرس : http://nadalinezhad.loxblog.com/forum

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

دوشنبه ، 1 آبان 1391 ، 15:35

 

درگیری روز گذشته بین نیروهای امنیتی کویت با معترضان بی‌سابقه بود و بیش از 100 نفر زخمی شدند.
 
به گزارش فارس به نقل از  یورو نیوز عربی، شب گذشته مردم در کویت پس از نماز مغرب اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.
 
این تظاهرات در پاسخ به اقدام صباح احمد الصباح پادشاه این کشور در تغییر قانون انتخابات برگزار شد.
 
انتخابات پارلمانی کویت قراراست در ماه دسامبر آینده برگزار شود و مخالفان حکومت در روزهای گذشته بارها با برگزاری تظاهرات تغییرات در قانون انتخابات را محکوم کردند.
 
تظاهرات شب گذشته که از آن به بزرگترین تظاهرات در تاریخ این کشور یاد می شود، به خشونت کشیده شده وبیش از 110 نفر در این درگیری زخمی شدند.
 
یورو نیوز با پخش تصاویری از پرواز بالگرد بر فراز تظاهرات‌کنندگان تصریح کرد: «این درگیری بی سابقه بوده و بنا بر اعلام مقامات کویت 11 نیروی امنیتی زخمی شدند.»
 
نیروهای پلیس ضد شورش بارها از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی در راستای تلاش برای متفرق کردن این تظاهرات که نمایندگان سابق در جناح مخالف خواستار برگزاری آن شده بودند، استفاده کردند.
 
امیر کویت یکشنبه هفته گذشته دستور انحلال مجلس امت را که در سال 2009 میلادی تشکیل شده بود، صادر کرد.
 
انحلال پارلمان راه را برای برگزاری انتخابات زودهنگام برای دومین بار در سال جاری و پنجمین بار در طول شش سال اخیر در کویت فراهم کرد.
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 18:3 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

پرسپولیس دقیقه 2 بازی توسط نوروزی 1 گل جلو افتاد

به امید برد پرسپولیس

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

اشتباه بزرگ داور، يک گل به خودي، اشتباه والدس و ده‌نفره بازي کردن در يک نيمه هم نتوانست مانع پيروزي بارسلونا شود.



   هنگامي که دقيقه 18 فرارسيد همگان انتظار آن را داشتند که بارسا به بردي حيرت‌انگيز و پرگل برسد. بازي پرگل شد، اما از نوعي ديگر!

بارسلونا در همان دقيقه 3 به گل رسيد. يوردي آلبا پاس عمقي عالي سسک فابرگاس را گرفت و دروازه دني آرانسوبيا را گشود. 

به گزارش گل، دقيقه 8 بود که بازي دو بر صفر شد. آندرس اينيستا در شرايطي نامتعادل توپ را به ليونل مسي داد. او هم آن را به کريستين تي‌يو در سمت راست رساند و تي‌يو پس از حرکت تکنيکي زيبا و جا گذاشتن آيوسه توپ را از بين پاهاي آرانسوبيا به گل تبديل کرد. 


بازي در دقيقه 18 سه بر صفر شد. ليونل مسي پاس تماشايي پشت پاي سسک را گرفت و آن را با شوتي مهارنشدني به بالاي دروازه حريف زد.

 

اما يکي از اتفاقات مهم در دقيقه 26 افتاد. خاوير ماسچرانو با تکل روي پاي پيتزي رفت و او را سرنگون کرد. داور در حالي پنالتي گرفت که تصاوير نشان مي‌داد خطا پشت محوطه جريمه انجام شده. پنالتي را پيتزي به گل تبديل کرد.

دپورتيوو در دقيقه 37 گل دوم را هم زد. الکس برگانتينوس روي دفع بارسا روي يک ضربه کرنر شوتي زد که توپ در دستان ويکتور والدس داشت قرار مي‌گرفت اما اشتباه والدس باعث شد توپ به دروازه برود. 

اما ليونل مسي در دقيقه 43 باز هم گل‌زني کرد. او پاس بيرون پاي فابرگاس را گرفت و با شوتي زميني دروازه حريف را گشود. 

دپور نيمه دوم را تهاجمي آغاز کرد و پيتزي با ضربه ايستگاهي تماشايي‌اش گل سوم تيمش را در دقيقه 47 زد. والدس دستش را به توپ رساند اما ضربه او به‌حدي دقيق بود که والدس نتوانست مانع گل شدنش شود.

لحظاتي بعد خاوير ماسچرانو از بارسا اخراج شد. داور در حالي خطاي او روي ريکي را گرفت که تصاوير آهسته نشان مي‌داد بازيکن آرژانتيني توپ را زده و تماس چنداني با حريف نداشته. اما داور کارت زرد دوم را به او داد.

چند دقيقه بعد بود که مسي روي يک ضربه ايستگاهي تير دروازه حريف را لرزاند. او سرانجام در دقيقه 77 هت‌تريک خود را کامل کرد. مسي توپ را از زه‌کاسترو گرفت، به سمت دروازه دپورتيوو رفت و با شوتي محکم و زميني با پاي چپ گل‌زني کرد تا بازي 5-3 شود.

اما خيال بارسا با اين گل هم راحت نشد چرا که آلبا به کمک حريف رفت! او در حالي که توپ را در اختيار داشت و ريکي هم اندکي رويش فشار مي‌آورد به اشتباه با ضربه‌اي چيپ دروازه والدس را گشود!

دپور به فشار روي آورد اما نتوانست گل بزند و در نهايت بارسا اختلاف با رئال مادريد را در عدد 8 نگاه داشت.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

قلبت براي خودت مي‌تپد نه پرسپوليس

رويانيان پاسخ دايي را داد


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در واکنش به اظهارات علي دايي گفت: آقاي عزيز! قلب تو براي خودت مي‌تپد نه پرسپوليس و بارها اين موضوع را ثابت کرده‌اي.


      محمد رويانيان درباره تهديد علي دايي مبني بر شکايت از پرسپوليس بابت ندادن طلبش عنوان کرد: برادر پرسپوليسي که تا فصل گذشته در اين تيم حضور داشتي و خيلي از موفقيت‌هاي خود را از پرسپوليس داري و هميشه در حرف‌هايت خودت را مديون اين تيم مي‌دانستي؛ باعث تاسف است که برخي حرف‌ها را به زبان مي‌آوري.


به گزارش فارس، وي گفت: عزيز پرسپوليسي! تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپوليس داري، تمام موفقيت خود و رفتن به تيم‌هاي خوب اروپايي را از پرسپوليس داري اما تاکنون حرمت‌ها را نگه نداشتي در حالي که ما اين کار را انجام داديم.


رويانيان تاکيد کرد: باز هم بر حسب وظيفه بايد حرمت شما را نگه دارم اما اين را بدان که هر چه داري از پرسپوليس است و نبايد گذشته خود را به راحتي فراموش کني. آقاي عزيز! لطفا در مصاحبه‌هايت همه چيز را رعايت کن و حرمت پيراهن بزرگ پرسپوليس را نگه دار.


مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: آقاي عزيز! شما حق داري از پرسپوليس بابت پولت شکايت کني، شما حق داري از تيمي که همه زندگي و دارايي خود را مديون آن هستي شکايت کني، ما حرمت شما را بر حسب وظيفه نگه مي‌داريم و اين وظيفه ما است اما نبايد فراموش کني فصل گذشته وقتي که پرسپوليس را شکست دادي، چگونه مقابل هواداران ناراحت و غم‌زده ما، بالا و پايين مي‌پريدي و شادي مي‌کردي؛ آن وقت نشان مي‌دادي قلبت با پرسپوليس است؟!


  وي افزود: آقاي عزيز! قلب تو براي خودت مي‌تپد نه پرسپوليس و بارها اين موضوع را ثابت کرده‌اي. اميدوارم بيشتر موفق باشي و خدا بيشتر به شما بدهد اما نبايد خيلي از مسائل را فراموش کني.


رويانيان اظهار داشت: آقاي عزيز! برخي صحبت‌هاي به جا مانده را بايد بگويم؛ شما انگار نمي‌داني درباره چه تيمي صحبت مي‌کني، انگار نمي‌داني مقابل هواداران ناراحت پرسپوليس چگونه پايکوبي مي‌کردي، اينها را از ذهن خودت دور نکن. باز هم به تو مي‌گويم حق داري به خاطر پول از پرسپوليس شکايت کني و اين حق طبيعي توست اما اميدوارم هيچ وقت گذشته خود را فراموش نکني.


  وي اضافه کرد: هواداران پرسپوليس آنقدر بزرگ هستند که در روزي که تو سرمربي‌شان نبودي تو را تشويق کردند اما مزد زحماتشان را با تهديد و شکايت گرفتند. دوست عزيز من! براي تو آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم در ادامه راه به موفقيت بيشتري برسي.


 

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 15:42 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

یک پاکستانی به همراه مقادیری حاوی مواد منفجره شامل چاشنی و دستگاه کنترل از دور برای انفجار در گمرک میرجاوه دستگیر شد.

به گزارش جنوب نیوز، این پاکستانی که در حال حاضر تحت بازجویی نیروهای امنیتی می باشد به طرز مشکوکی توانسته است یک کیف نسبتا بزرگ شامل برخی اجزای تشکیل دهنده یک بمب را از طریق مبادی رسمی پاکستان وارد ایران کند.
 
این در حالیست که پیش از این نیز برخی شواهد و کدها از همکاری سرویس اطلاعاتی پاکستان با گروه های تروریست مانند جندالشیطان در داخل خاک این کشور حکایت داشت که با واسطه گری سازمان سیا و هدایت موساد اسرائیل صورت می گرفته است.
 
زاهدان پرس نوشت: تحلیلگران امنیتی معتقدند که تروریسم در جنوب شرق حاصل یک حرکت سازمان یافته و همکاری چند دستگاه اطلاعاتی منطقه ای و بین الملی می باشد که با پادویی برخی گروه های وهابی و تکفیری در منطقه صورت می پذیرد.
 
این تحلیلگران معتقدند در این میان حمایت برخی افسران اطلاعاتی پاکستان که رابطه نزدیکی با برخی گروه های وهابی در این کشور دارند سبب حاشیه امن برای این گروه ها در پاکستان شده است.
 
گفتنی است ایران بارها به پاکستان درباره کوتاهی در برخورد با گروه های ترویسم در مرزهای این کشور هشدار داده است.

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, :: 19:15 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
حدود ۶۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی برای تشویق تیم ملی حاضر شده‌اند.
 تماشاگران تیم ملی در حالی به سمت ورزشگاه در حال حرکت هستند که پرچم‌های ایران را در دست دارند.

*مقابل در ورزشگاه از سوی ماموران هواداران و خبرنگاران قبل از ورود به ورزشگاه کنترل و بازرسی می‌شوند.

* اتوبوس‌های شرکت واحد از دو ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند تا بعد از مسابقه حمل و نقل تماشاگران راحت باشند.

* فروشندگان پرچم برخلاف همیشه پرچم قرمز و آبی ندارند و فقط پرچم ایران را می‌فروشند.

*مسیر هواداران تیم ملی توسط نیروی انتظامی کنترل می‌شود.

* بیرون ورزشگاه ترافیک برای ورود به داخل به وجود آمده است.

*روی پیراهن مشوقان تیم ملی نام «یا جواد ادرکنی» درج شده است.

* حدود ۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* هواداران تیم ملی و همچنین بلندگوی ورزشگاه برد تاریخی ۶ بر ۲ ایران را به رخ کره‌ای‌ها می‌کشند.

دیدار ایران و کره جنوبی ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

 

من که فکر میکنم تیم ملی کشورمون 1 بر صفر کره رو شکست میده

خواهش میکنم نظرتونو اعلام کنید

آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


ادعای تازه ای که در مورد انگشتر اوباما مطرح شده می تواند به پاشنه آشیل وی در انتخابات پیش رو تبدیل شود.
به گزارش مشرق به نقل از جهان، درباره مسلمان بودن "باراک حسین اوباما" ادعاهای فراوانی شده است؛ انگار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سه هفته دیگر برگزار می شود ادعای مسلمانی اوباما به پاشنه آشیل وی و ابزاری برای رقیبش، میت رامنی و صهیونیست های ضداسلام تبدیل شده است.
 
اما ادعایی تازه درباره اوباما می گوید که بر روی انگشتر وی نوشته "لا اله الا الله" وجود دارد؛ ادعایی که هوز کاخ سفید به آن واکنش نشان نداده است.
 
بر اساس ادعایی که در یک کتاب ضد اسلامی مطرح شده در دو روی انگشتر اوباما عبارت "لا اله الا الله" وجود دارد با این تفاوت که در روی آن عبارت "اله" حک نشده است.
سایت وسترن ژورنالیسم همچنین ادعا کرده است که وی قبل از ازدواج با میشل(همسرش) و زمانی که دانشجوی حقوق بوده نیز این انگشتر را داشته است.
 
باراک حسین اوباما متولد ۱۹۶۱ در ایالت هاوایی است. وی فرزند یک کنیایی سیاه‌پوست و یک زن سفیدپوست از اهالی ویچیتا ایالت کانزاس است. پدر و پدرخوانده چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا مسلمان بودند و خود وی نیز دوران کودکی خود را در یک کشور غالبا مسلمان یعنی اندونزی گذرانده است.
 
بر اساس ادعایی دیگر که دو سال قبل در کتابی در مورد زندگی اوباما مطرح شد نویسنده ادعا کرده بود که اوباما در دوان کودکی خود در اندونزی نماز می خوانده است.
 
با توجه به داغ شدن فضای انتخابات و تشدید رقابت میت رامنی و باراک اوباما به نظر می رسد که این گونه ادعاها ساخته و پرداخته محافل تبلیغاتی مخالف اوباما برای کاهش حمایت صهیونیست ها از وی باشد. تحلیل دیگر این است که وی با پخش این گونه مطالب سعی در جلب مجدد حمایت و رای مسلمانان ایالات متحده و همچنین کاهش منفوریت خود در میان جهان اسلام دارد.
 
البته در کنار این گمانه زنی‌ها ادعاهای غیر اسلامی نیز درباره وی مطرح شده که می توان به ادعای همجنس بازی، مصرف مواد مخدر و وابستگی افراطی وی به صهیونیست ها اشاره کرد که پاسخ قانع کننده ای از جانب این فرزند طلاق به این ادعاها داده نشده است. 

دوستان عزیز من این خبر رو از سایتی دیگه گرفتم ولی مثل اینکه مسئولین اون سایت نمیدونستند که این تصویر روی انگشتر 2 تا ماره که نمادشیطان پرستی و فراماسونری
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 21:9 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد
پژو 207i اتومات که تا چند روز قبل با قیمتی برابر با 440 میلیون ریال معامله می شد، روز گذشته قیمت خود را به 400 میلیون ریال رساند تا کاهش 40 میلیون ریالی را در کارنامه خود به ثبت برساند.
خبرآنلاین - پژو 207i اتومات در بازار پس از ماه ها افزایش قیمت، رنگ ارزانی به خود دید.

پژو 207i اتومات که تا چند روز قبل با قیمتی برابر با 440 میلیون ریال معامله می شد، روز گذشته قیمت خود را به 400 میلیون ریال رساند تا کاهش 40 میلیون ریالی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

کاهش قیمت این خودرو در شرایطی رقم خورده که پژو 207i از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون گرانی 16 میلیون تومانی را تجربه کرده بود.

این خودرو در ابتدای تابستان قیمتی حدود 28 میلیون تومان داشت در حالی که بهای آن تا مرز 44 میلیون تومان بالا رفته بود، اما 207 بالاخره ترمز افزایش قیمت را کشید و با کاهش چهار میلیون تومانی بهای خود را به 40 میلیون تومان رساند.
آپلود عکس MySQL and PHP Web Hosting


درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 148710
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو