هاشمیان: بررسی اتفاق‌ دیدار پرسپولیس و سپاهان با مدارک مستند
 
همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: در صورت ارایه مدارک مستند کمیته پزشکی فدراسیون به عنوان مرجع اتفاق‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان را بررسی می‌کند.

 

احمد هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اتفاق‌های رخ داده برای بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان اظهار داشت: آنچه از گفته‌های پزشک پرسپولیس و سایر محاوره‌ها در رسانه‌ها متوجه می‌شویم که از نظر علم پزشکی هیچ علائم عمومی غیر اختصاصی در بازیکنان پرسپولیس وجود نداشته و اگر مدارک مستند فراهم شود، در صورت ضرورت کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع وارد این ماجرا می‌شود و اسناد و مدارک را بررسی و اظهار نظر تخصصی‌تری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پزشک پرسپولیس می‌گوید بازیکنان را بعد از اینکه گفته‌اند دچار سرگیجه شده‌اند معاینه کرده ولی مسئله خاصی از نظر پزشکی نبوده است. البته من به طور مستقیم با پزشک پرسپولیس حرف نزده‌ام اما اظهارات او را در رسانه‌ها و برنامه شب گذشته 90 خواندم و شنیدم.

هاشمیان با اشاره به وضعیت بازیکنان پرسپولیس در آن روز عنوان کرد: تصور می‌کنم شرایط بازیکنان خیلی شرایط سختی نبوده که بعد از یکی دو ساعت آن وضعیت برطرف شده است. چرا فقط این حالت بازیکنان در هنگام بازی بوده است؟ این‌ها مسایل مهمی است که باید پاسخ داده شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه امکان دارد بازیکنان پرسپولیس بعد از زدن سرم حالشان خوب شده باشد، گفت: اگر دلیل سرگیجه کمبود آب بدن باشد بله ولی ما به دنبال چرایی این اتفاق هستیم اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس دچار سرگیجه شده‌اند.

هاشمیان در مورد اینکه آزمایش بر روی محتویات بطری آب‌های معدنی می‌تواند این ابهام را برطرف کند، گفت: اگر این آزمایش‌ها توسط آزمایشگاه‌های مرجع انجام شده باشد می‌توان اظهار نظر تخصصی‌تری در این مورد انجام داد اما اگر این آنالیز توسط آزمایشگاه‌هایی که مرجع نیستند انجام شود نمی‌تواند ملاک قرار بگیرد.

وی افزود: براساس تجربیات پزشکی خودم می‌گویم که بعید است در نوشیدنی بازیکنان پرسپولیس مورد خاصی پیدا شود.



آپلود عکس
MySQL and PHP Web Hosting

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 657
بازدید کل : 149250
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو