ژوزه: تا وقتي هستم كريمي جايي در پرسپوليس ندارد
 
همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 
سرمربي تيم پرسپوليس مي‌گويد تا زماني كه در اين تيم حضور دارد اجازه بازگشت علي كريمي را نمي‌دهد.

به گزارش ايسنا، مانوئل ژوزه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر آلومينيوم گفت: در وضعيتي كه قرار داريم، همه بازي‌ها برايمان سخت است. شرايطمان اصلا خوب نيست و اتفاق‌هاي زيادي برايمان افتاده است. ما مي‌خواستيم از بازي قبل كار خود را از نو آغاز كنيم و در نيمه اول هم تقريبا خوب بوديم اما با اتفاقي كه افتاد عملا در نيمه دوم تعدادمان شش به يازده بود. خيلي‌ها فكر مي‌كردند كه ما با اين حرف‌ها بهانه مي‌آوريم اما مساله اين است كه هفت بازيكن ما مسموم شدند. در 50 سالي كه در فوتبال هستم، اتفاقات زيادي برايم افتاده است اما مانند آنچه كه در بازي با سپاهان رخ داد، برايم به وجود نيامده بود. افردي هستند كه در اطراف پرسپوليس حضور دارند و نمي‌خواهند كه اين تيم موفق شوند.

 

وي ادامه داد: هركسي كه آن كار را در بازي با سپاهان انجام داد، كارش را خيلي دقيق انجام داده بود. چون حتي دروازه‌بان ما مسموم شده بود و شهاب گردان هم همين وضعيت را داشت. اگر نيلسون را بيرون مي‌آورديم و شهاب را به جاي او مي‌برديم، باز هم مساله فرقي نمي‌كرد. فردا هم به ميدان مي‌رويم كه برنده شويم. ما دير يا زود از اين جايي كه هستيم بالا مي‌آييم چون تيم ما ارزش بالا آمدن را دارد. ما براي اينكار فقط به آرامش احتياج داريم. در بازي با سپاهان تيم من قهرمان بود چون عملا با شش بازيكن برابر يازده بازيكن بازي كردند و در حالي كه بايد 5 گل يا بيشتر دريافت مي‌كرديم، دلاورانه جنگيدند و مقاومت كردند.

 

سرمربي پرسپوليس در ادامه درباره تصميمش در رابطه با علي كريمي گفت: اين تصميم من بود و همه مسووليتش را مي‌پذيرم. ما فردا بازي داريم و نمي‌خواهم اكنون درباره دلايل اين تصميمم حرف بزنم. همين‌قدر بگويم كه دليلم جدي بود و از مدت‌ها قبل مي‌خواستم اين تصميم را بگيرم. اكنون هم كه تصميم گرفته‌ام، از آن برنمي‌گردم و تا وقتي كه من در پرسپوليس هستم، اين اتفاق نخواهد افتاد. همچنين نمي‌دانم كه در جلسه رويانيان و گل‌محمدي چه تصميمي گرفته شده است. چون تمام تصميم‌ها را من مي‌گيرم. اكنون هم فقط مي‌خواهم بر روي بازي فردا تمركز كنم.



آپلود عکس
MySQL and PHP Web Hosting

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 633
بازدید کل : 149226
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو