همه چیز درباره سونی اریکسون Xperia arc (اکسپریا آرک) شاهکار سونی اریکسون
 
همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 

arc تکنولوژی سونی را با طراحی خیره کننده، بر روی پلت فرم آندروید ورژن 3/2 به هم پیوند می دهد. جدید ترین عضو سری XPERIA نهایت تجربه چند رسانه ای و درخشندگی بصری را ارائه می نماید.

این گوشی با جدیدترین امکانات روز تولید شده است تا طرفداران سونی‌اریکسون به حضور پر رنگ این برند در بازار امیدوار بمانند. سونی‌اریکسون آرک با بدنه‌ی بسیار باریک خود توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. این گوشی تنها ۸.۷ میلی متر قطر دارد. با قوسی معکوس در پشت این گوشی، در دست گرفتن آن حس بسیارخوبی را به کاربر خواهد داد.

صفحه نمایش سونی‌اریکسون آرک ۴.۲ اینچ اندازه دارد. رزولوشن آن ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل می‌باشد. اما جدای از این حرف‌ها، نوع صفحه نمایش می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی از نوع Reality display با موتور پردازشگر تصاویر BRAVIA سونی می‌باشد که مطمئنا بهترین کیفیت را در به نمایش درآمدن تصاویر اجرا می‌کند.

سونی اریکسون Xperia™ arc

  نکته‌ی دیگر سیستم عامل این گوشی می‌باشد. سیستم عامل در نظر گرفته شده، اندروید ۲.۳ است که قابلیت ارتقا برای Honeycomb را خواهد داشت.

دوربین سونی‌اریکسون آرک ۸.۱ مگا پیکسل رزولوشن دارد. اما نکته‌ی مهم در مورد آن، حسگر این دوربین است که Exmor R back-illuminated سونی می‌باشد که برای گرفتن بهترین فیلم و عکس در نور کم کاربرد دارد. این دوربین با فاصله‌ی کانونی ۲.۴ میلی‌متری، بهترین کیفیت عکس برداری را نوید می‌دهد. تمامی تصاویر و ویدیوها می توانند از طریق اتصال HDMI داخلی با کیفیت HD بر روی تلویزیون اتاق نشیمن شما، به اشتراک گذاشته شوند.

رودیگر اودنباخ، مدیرکل سونی اریکسون خاورمیانه، در این زمینه گفت: "ما با معرفی مهیج ترین محصول XPERIA تاکنون، سال 2011 را با قدرت آغاز می کنیم. Xperia™ arc تکنولوژی فوق پیشرفته سونی را با طراحی مهیج به منظورجلب نظر و سرگرم ساختن مصرف کنندگان، تلفیق می نماید و همه اینها بر روی آخرین ورژن منتشر شده آندروید ارائه می گردد.

سونی اریکسون Xperia™ arc

Xperia™  arc زبان طراحی خیره کننده را که سونی اریکسون با آن شناخته شده است، به سطح جدیدی می برد. Xperia™ arc با وزن سبک وطراحی فوق باریک، تنها 7/8 میلیمتر در باریک ترین نقطه بدنه، ضخامت داشته و به صفحه نمایش فوق گسترده 2/4 اینچی با قابلیت چند لمسی مجهز است. این گوشی هوشمند که از بهترین مواد اولیه و با طراحی خیره کننده کمانی شکل بدنه ساخته شده است، براق و محکم بوده و برای قرار گرفتن بطور کامل در دست کاربر طراحی شده است.  بهترین تکنولوژی سونی درون Xperia™ arc است. نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براوایا موبایل (Mobile BRAVIA® Engine)، درخشندگی بصری منحصربفرد وشفافیت تصاویر را بگونه ای ارائه می نماید که برآیند تجربه سرگرمی را افزایش می دهد. علاوه بر این حسگر برنده جایزه Exmor R™ موبایل سونی با لنز f/2.4 امکان گرفتن تصاویر درخشان و با کیفیت بالا و ویدیوهای HD را حتی در نور کم محیط فراهم می آورد.

Xperia™  arc مبتنی بر آخرین ورژن پلت فرم آندروید بوده وامکان دسترسی به خدمات گوگل موبایل و برنامه های کاربردی بی شمار موجود در آندروید مارکت را فراهم می آورد. تلفن های همراه هوشمند Xperia™ بهترین سرگرمی در نوع خود را بر فراز بنیانهای تلفن همراه هوشمند مانند برنامه های کاربردی، نقشه ها، پست الکترونیک و اینترنت پرسرعت به منظور خلق سرگرم کننده ترین تجربه تلفن همراه هوشمند، اضافه می نمایند.

از دیگر ویژگی‌های سونی اریکسون Xperia ARC می‌گوییم که یک Touch Screen BarPhone می‌باشد، یا گوشی صفحه لمسی با ظاهری استوانه‌ای شکل و عرض نسبتا باریک. به دلیل عرض کم، برخلاف گوشی‌های 4.3 اینچی HTC به راحتی در کف دست جای می‌گیرد. ابعاد آن 8.7 × 63 × 125 میلی‌متر و وزن این گوشی 117 گرم می‌باشد. نمایشگر 4.2 اینچی از نوع لمسی TFT Capacitive می‌باشد که البته AMOLED نیست. همچنین رزولوشن زیاد و بسیار خوب 480 × 854 پیکسل را نیز ارایه می‌کند. همانطور که گفتیم از پردازنده‌ی قدرتمند 1GHz و نسخه‌ی کاملا جدید سیستم عامل Android 2.3 یا همان "نان زنجبیلی!" (GingerBread) بهره می‌برد. در حال حاضر این یکی از حرفه‌ای‌ترین سیستم عامل‌های موجود در بازار می‌باشد. 

دارای 512 مگابایت حافظه‌ی رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا 32 گیگابایت می‌باشد. دوربین 8 مگاپیکسلی هم از امکانات بسیار خوبی چون فوکوس خودکار (Auto Focus)، فوکوس لمسی (Touch Focus)، تشخیص چهره و توانایی ضبط ویدیویی 720p HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه بهره می‌برد. این را هم بگوییم که سطح بدنه‌ی این گوشی ضد خش می‌باشد و از انواع دیگر امکانات رایج برای یک گوشی در چنین سطحی برخوردار است.

سونی اریکسون Xperia™ arc

عدم توانایی در عملکرد Multi Touch و نیز حافظه‌ی رم کمتر نسبت به دیگر رقبا در بازار، از جمله‌ی عواملی بودند که باعث شدند Sony Ericsson Xperia X10 خیلی زودتر از حد انتظار از دیگر رقبای خود عقب بیفتد. اکنون در Sony Ericsson Xperia ARC نه تنها آن عیب‌ها برطرف شده‌اند، بلکه همانطور که گفتیم از فن‌آوری جدید Bravia Engine برای نمایش با کیفیت‌تر تصاویر و عکس‌ها نیز بهره می‌برد. از نظر آرگونومی نیز تصحیحات بسیاری در این گوشی صورت گرفته است تا به صورتی بهتر در کف دست جای گیرد. در ضمن سونی‌اریکسون ARC به پورت Mini HDMI برای اتصال به HDTV نیز مجهز می‌باشد.


ویژگی های کلیدی سونی اریکسون Xperia™ arc

• وزن : 117 گرم
• فرم: ساده، باریک، سبک و محکم با وِیژگیهای ارگونومیک کامل.
• پردازنده‌: Qualcomm MSM8255 Snapdragon; Adreno 205 GPU 1GHz
• حافظه: حافظه داخلی 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
• صفحه نمایش ۴.۲ اینچ رنگی فوق گسترده LED-Backlit LCD, Capacitive TouchScreen با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰، چند لمسی خازنی، مقاوم در برابر خش و نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا (BRAVIA) موبایل به منظور حصول اطمینان از نهایت تجربه بصری و چند رسانه ای.
• پشتیبانی از کارت حافظه‌ی micro SD به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی همراه
• ابعاد: ۱۲۵ x 63 x 8.7 میلی متر و با وزن ۱۱۷ گرم (قطر باریک ترین قسمت گوشی 8.7 میلی متر است.)
• دوربین ۸.۱ مگاپیکسل به همراه تمرکز خودکار، تشخیص لبخند و چهره، فلاش LED  و با قابلیت فیلم برداری HD
• پشتیبانی از GPS، حسگرهای شتاب‌سنج و نور محیط، HDMI
• بلوتوث ۲.۱
• شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
• دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک – فلاش
• سیستم عامل: آندروید(Android) نسخه (v2.3 (Gingerbread با قابلیت ارتقا به نسخه‌ی ۳
• امکانات نرم افزاری: جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
• سایر مشخصات: رادیو - هنذزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1500 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 430 ساعت - زمان مکالمه 7 ساعت
• باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر
• آندروید مارکت- هزاران برنامه کاربردی برای سرگرمی


سونی اریکسون XPERIA arc را با نام های:  Sony Ericsson Anzu, Sony Ericsson X12 نیز می شناسند.

سونی اریکسون Xperia™ arc

سونی اریکسون Xperia™ arc در بازارهای منتخب بین المللی شامل ژاپن از سه ماهه نخست سال 2011 و در رنگهای سورمه ای و نقره ای در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ رسمی محصولات سونی اریکسون مراجعه نمایید:
http://blogs.sonyericsson.com/products


آپلود عکس
MySQL and PHP Web Hosting

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 149254
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو